Φίδι εμφανίστηκε στο παρμπρίζ αυτοκινήτου!

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο Βασίλης Ηλιόπουλος από τη Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας: 

Φίδι μπήκε στη μηχανή αυτοκινήτου στα Καλά Νερά και την ώρα που οδηγούσε η οδηγός στη Αναλήψεως βγήκε στο παρμπρίζ.
Έντρομη η οδηγός σταμάτησε δεξιά βγήκε από το αυτοκίνητο και κάλεσε την Πυροσβεστική υπηρεσία.
Παρά τις προσπάθειες δεν βρέθηκε και λίγο αργότερα μου ζήτησε να την βοηθήσω.
Παρά τις προσπάθειες για αρκετή ώρα και ενώ για δύο φορές το είδα αλλά στο σημείο που ήταν δεν είχαμε πρόσβαση.
Κλείνοντας το καπώ για να φύγουμε ξαφνικά έβγαλε το κεφάλι του μπροστά στο παρμπρίζ από το καπω και έτσι κατάφερα να το πιάσω και να το βγαλω από το αυτοκίνητο.
Τέλος καλό όλα καλά.

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ