Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα, στο λιμάνι του Όρμου

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Συναγερμός σήμανε νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης (24.07.2025) στην Τήνο για αυτοκίνητο που έπεσε στη θάλασσα, στο λιμάνι του Όρμου Υστερνίων. 

Σύμφωνα με το tinostoday.gr , στο σημείο φτάνει το Λιμεναρχείο Τήνου καθώς και η πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Υστερνίων, Φραντζέσκα Δασύρα.

Περισσότερα Εδω

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ