Το Ιράν είναι έτοιμο να επαναλάβει τις συνομιλίες με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό του πρόγραμμα εφόσον γίνουν σεβαστές κάποιες αρχές, δήλωσε ο Ιρανός υφυπουργός Εξωτερικών Καζέμ Γαριμπαμπαντί σήμερα, μια ημέρα πριν από τις συνομιλίες που προβλέπεται να έχει η Τεχεράνη με ευρωπαϊκές δυνάμεις στην Κωνσταντινούπολη.
Ο Ιρανός διπλωμάτης πρόσθεσε ότι οι συνομιλίες θα μπορούσαν να ξαναρχίσουν εφόσον αναγνωριστούν τα δικαιώματα της Τεχεράνης βάσει της Συνθήκης Μη Διάδοσης των Πυρηνικών και η Ουάσινγκτον οικοδομήσει εμπιστοσύνη με το Ιράν και εγγυηθεί ότι οι διαπραγματεύσεις δεν θα οδηγήσουν σε νέα στρατιωτική δράση κατά του Ιράν.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος


