Σήμερα (29/7) η ΕΕ αρνήθηκε ότι η μαζική εισαγωγή ορυκτών καυσίμων από τις ΗΠΑ θα υπονομεύσει το στόχο της να καταστεί ουδέτερη ως προς τις εκπομπές άνθρακα έως το 2050.
Η ΕΕ και η ΗΠΑ υπέγραψαν συμφωνία μαζικής αύξησης εισαγωγής ορυκτών καυσίμων για τα επόμενα τρία χρόνια. «Αυτή η συμφωνία δεν αντιβαίνει καθόλου στους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους ή σκοπούς μας για την απανθρακοποίηση», δήλωσε στους δημοσιογράφους η εκπρόσωπος της ΕΕ Άννα-Καΐσα Ίτκονεν. Δεσμεύτηκε για αγορά υγροποιημένου φυσικού αερίου, πετρελαίου και πυρηνικών καυσίμων από τις ΗΠΑ ύψους 750 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η ΕΕ προσπαθεί να αντικαταστήσει τις ρωσικές πηγές ενέργειας.
Πηγή: AFP | Μετάφραση – Επιμέλεια: Γιούλη Νικολοπούλου
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος


