37.9 C
Volos
Πέμπτη, 18 Ιουλίου, 2024

Στην Τάκη Οικονομάκη ο Αργύρης Κοπάνας για το μεγάλο έργο εκσυγχρονισμού του δικτύου ύδρευσης: «Προχωράμε γρήγορα με τη μικρότερη όχληση».

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Δήμος Τεμπών για τα κρούσματα του Ιού Δυτικού Νείλου

Όπως ενημερώνει ο Δήμος Τεμπών: Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας...

Απόδραση στην Κρήτη: Διακοπές στο Λασίθι

Με πλούσια γαστρονομία, πολυτελή καταλύματα, όμορφα αυθεντικά χωριά και...

Τζο Μπάιντεν: Κατέβηκε με δυσκολία από το Air Force One

Μετά τη διάγνωση του με κορονοϊό, ο Τζο Μπάιντεν...

Στη συμβολή των οδών Τάκη Οικονομάκη με Αγίου Νικολάου, βρέθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ Αργύρης Κοπάνας με την αντιπρόεδρο Δέσποινα Κότογλου, στελέχη της ΔΕΥΑΜΒ και τον ανάδοχο του έργου προκειμένου να πραγματοποιήσει αυτοψία στο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη και αφορά την αντικατάσταση των αγωγών ύδρευσης.

Ο κ. Κοπάνας σε δηλώσεις του ανέφερε τα εξής : «Για το μεγάλο έργο του εκσυγχρονισμού του δικτύου ύδρευσης σε Βόλο και Νέα Ιωνία θα μιλήσω με αριθμούς:

  • 125χλμ νέοι σωλήνες ύδρευσης, που αντικαθιστούν το παλιό δίκτυο από αμίαντο
  • 18 ζώνες ελέγχου διαχείρισης της πίεσης και εντοπισμού διαρροών.
  • 5 εκ.€ προϋπολογισμός
  • Είχαμε απώλεια του 40% του παραγόμενου νερού εξαιτίας των διαρροών του παλιού δικτύου.
  • 45 χλμ νέοι αγωγοί στη Νέα Ιωνία-Το έργο έχει ολοκληρωθεί.
  • 80 χλμ νέοι αγωγοί στο Βόλο. Τα 68 χλμ έχουν ολοκληρωθεί και απομένουν 12 χλμ.»

Ο κ. Κοπάνας συνέχισε λέγοντας: «Βρισκόμαστε τώρα στο πιο δύσκολο κομμάτι της πόλης του Βόλου, στον κεντρικό ιστό, στην αγορά, όπου υπάρχουν εμπορικά καταστήματα και επιχειρήσεις εστίασης. Η οδηγία του δημάρχου μας, Αχιλλέα Μπέου και της ΔΕΥΑΜΒ προς τον ανάδοχο, είναι να εκτελέσει το έργο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με την όσο το δυνατόν λιγότερη όχληση.

Με ικανοποίηση διαπιστώνουμε ότι τα χρονοδιαγράμματα και οι δεσμεύσεις τηρούνται. Κάθε μέρα προχωράμε 50 με 60 μέτρα.

Στους πεζόδρομους την πρώτη μέρα γίνεται εκσκαφή, τοποθέτηση αγωγού και επιχωμάτωση. Τη δεύτερη μέρα γίνεται σύνδεση των ιδιωτικών παροχών και άμεση αποκατάσταση του πεζόδρομου με κυβόλιθους. Στους δρόμους, ακολουθείται η ίδια διαδικασία και η τελική ασφαλτόστρωση πραγματοποιείται μετά από μια εβδομάδα με την ολοκλήρωση των δοκιμών. Ο βαθμός δυσκολίας του έργου είναι μεγάλος λόγω της ύπαρξης υπόγειων δικτύων (οπτικές ίνες, φυσικό αέριο, αποχέτευση, όμβρια κτλ). Μετά τις πλημμύρες, λόγω της κατάστασης εκτάκτου ανάγκης, αναγκαστήκαμε να διακόψουμε τις εργασίες τις οποίες συνεχίσαμε περί τα τέλη Ιανουαρίου και έκτοτε προχωράμε με γοργούς ρυθμούς για την όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση. Μετά τις πλημμύρες, την ώρα που πασχίζουμε να μεταφέρουμε νερά στα υδραγωγεία μας, η αξία και η σπουδαιότητα του έργου αυτού καθίσταται ακόμα πιο σημαντική διότι εκμηδενίζονται οι απώλειες νερού λόγω διαρροών όπως συνέβαινε με το παλιό δίκτυο».

Eκκρεμεί η ολοκλήρωση των ζωνών Χ05 (Μπόρελ- Αργοναυτών- Φιλελλήνων- Δημητριάδος), Χ06 (Βασσάνη- Δημητριάδος- Κ. Καρτάλη- Γαλλίας/ Γ. Καρτάλη) και Χ09 (Κ. Καρτάλη- Δημητριάδος- Φιλελλήνων- Γαλλίας). Επιπλέον, έχουν κατασκευαστεί περίπου 14.000 ιδιωτικές συνδέσεις.

 

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ