37.9 C
Volos
Πέμπτη, 18 Ιουλίου, 2024

Η μπύρα δεν είναι μόνο για τους άνδρες

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η Megan Greenwood είναι η ιδρύτρια και ιδιοκτήτρια της Greenwood Brewing Company στο Φοίνιξ της Αριζόνα. Ξεκίνησε την καριέρα της ως μηχανικός, αλλά ξεκίνησε το ταξίδι της στη ζυθοποιία το 2014. Η Greenwood υπερασπίζεται τις γυναίκες πότες, τους ζυθοποιούς, τους καλλιτέχνες, τους stand-up comedians και τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στο taproom της στο κέντρο του Φοίνιξ.

«Οι εικόνες της Google για «γυναίκες και μπύρα» ήταν κυρίως γυναίκες με μπικίνι που κρατούσαν μια μπύρα ή γυναίκες με lederhosen που σέρβιραν μια μπύρα

H Greenwood μιλάει για την έλλειψη γυναικείας εκπροσώπησης στα ζυθοποιία της χώρας και για το πώς το μάρκετινγκ πρέπει να συμπεριλάβει περισσότερο τις γυναίκες.

Μόνο το 3% των εταιρειών ζυθοποιίας ανήκει σε γυναίκες

«Μου αρέσει να λέω ότι οι περισσότερες, ή όλες, οι γυναίκες πίνουν μπύρα- απλώς δεν συνειδητοποιούν ότι απολαμβάνουν την μπύρα. Παραδοσιακά ήταν ένα ανδρικό ποτό, γι’ αυτό και τη συνδέουμε με τους άνδρες, αλλά είναι ένα απολύτως γυναικείο ποτό. Υπάρχουν πολλές γυναίκες που θεωρούν την μπύρα το αγαπημένο τους αλκοολούχο.

Όταν έβγαινα έξω και έπινα μπύρες με τους φίλους μου, αυτόματα γινόμουν -και συνεχίζω να γίνομαι- έρμαιο των στερεοτύπων όσον αφορά στο είδος της μπύρας που μου αρέσει να πίνω. Έτσι, για παράδειγμα, ο σύζυγός μου λατρεύει την μπύρα- όσο πιο πολύχρωμη, τόσο το καλύτερο. Εμένα μου αρέσει μια παραδοσιακή μπύρα, μια μεγάλη κλασική Pilsner ή μια ΙΡΑ με λυκίσκο, αλλά στον άντρα μου αρέσουν οι μπύρες με γεύση φρούτων.

«Ελπίζω ότι δεν χρειάζεται καν να έχουμε τόσο δυνατό μάρκετινγκ, επειδή οι γυναίκες αισθάνονται ήδη ότι συμπεριλαμβάνονται και η μπύρα απλώς γίνεται ένα πιο ισότιμο ποτό»

Έτσι, όποτε πηγαίνουμε κάπου, μου σερβίρουν αυτόματα τη φρουτένια μπύρα του. Πρόκειται για μια κουλτούρα που έχει εδραιωθεί στο μυαλό μας εδώ και πολλά χρόνια, σύμφωνα με την οποία οι γυναίκες προτιμούν ένα συγκεκριμένο πράγμα και οι άντρες ένα συγκεκριμένο πράγμα.

Ξεκίνησα την Greenwood επειδή δεν ένιωθα ότι οι γυναίκες θεωρούνταν καταναλωτές μπύρας. Έκανα μια έρευνα, με δείγμα 200 γυναίκες για να καταλάβω πώς αισθάνονται για την μπύρα, και όλες οι γυναίκες αγαπούν απόλυτα αυτό το προϊόν, αλλά καμία ζυθοποιία δεν τις σκέφτεται. Πάνω από το 97% των εταιρειών ζυθοποιίας ανήκει σε άνδρες και το 77% ανήκει αποκλειστικά σε άνδρες. Περίπου το 3% των εταιρειών ζυθοποιίας ανήκει σε γυναίκες.

Ο στόχος; Η γυναίκα καταναλώτρια

Όταν ξεκινούσα τη ζυθοποιία το 2017, έψαχνα στο Google εικόνες με τίτλο «γυναίκες και μπύρα» και εικόνες με τίτλο «άνδρες και μπύρα». Οι εικόνες «άνδρες και μπύρα» ήταν απλώς άνδρες που έπιναν χαλαρά μπύρα σε ένα τραπέζι και επικοινωνούσαν με φίλους.

Οι εικόνες της Google για «γυναίκες και μπύρα» ήταν κυρίως γυναίκες με μπικίνι που κρατούσαν μια μπύρα ή γυναίκες με lederhosen που σέρβιραν μια μπύρα. Και προφανώς, αυτά είναι τα δύο μόνο ρούχα που φορούν οι γυναίκες όταν πίνουν μπύρα.

Αυτό που ήταν συναρπαστικό ήταν όλο το ανδρικό μάρκετινγκ γύρω από την μπύρα και το πώς οι μόνες γυναίκες που ασχολούνται με την μπύρα είναι αυτές που την σερβίρουν. Αυτό το σκεπτικό έχει αλλάξει λίγο, αλλά εξακολουθεί να είναι αρκετά συνηθισμένο να βλέπουμε υλικό μάρκετινγκ από εταιρείες μπύρας μόνο με άντρες και προϊόντα μπύρας που έχουν δημιουργηθεί μόνο για άντρες.

Κάθε μέρα έρχονται γυναίκες και μας λένε ότι τους είπαν να δοκιμάσουν κάτι ελαφρύ, αλλά δεν τους άρεσε. Έτσι, αυτό που κάνουμε στο Greenwood είναι να φτιάχνουμε μια μεγάλη ποικιλία από στυλ [μπύρας], ώστε να βρουν κάτι που θα τους αρέσει μαζί μας.

Οι άλλοι παρασκευαστές [μπύρας] πίστευαν ότι ήταν μια φάση που θα ξεπερνούσα. Αλλά δεν νομίζω ότι καταλαβαίνουν ότι οι γυναίκες ήταν η βασική στόχευση της επιχείρησής μου. Γι’ αυτό υπάρχουμε, για να εστιάζουμε σε μια γυναίκα καταναλώτρια. Αλλά δεν αποκλείουμε τους άνδρες. Φτιάχνουμε μπύρα για όλους- αγαπάμε τους άνδρες. Απλά εμπνέομαι από τις γυναίκες.

«Ισότιμο ποτό»

Μόλις βγάλαμε το νέο μας σλόγκαν, «γυναικεία ιδιοκτησία, γυναικεία έμπνευση, πραγματική μπύρα για όλους». Έτσι, φτιάχνουμε παραδοσιακή μπύρα, αλλά θα έλεγα ότι το μάρκετινγκ μας είναι θηλυκό. Πέρυσι συνεργαστήκαμε με μια εταιρεία τσαγιού και η μπύρα σερβιρίστηκε με μέλι και ροδοπέταλα στο πλάι, οπότε αυτό είναι κάπως θηλυκό.

Όταν προσπαθούσα να ξεκινήσω την Greenwood, δεν μπορούσα να πείσω ούτε μία τράπεζα να με πάρει στα σοβαρά- αυτό ήταν το πρόβλημα. Μίλησα κατά πάσα πιθανότητα σε 50 τράπεζες στην Αριζόνα. Δεν μπορούσα να τους πείσω ούτε καν να προχωρήσουν από ένα τηλεφώνημα σε μια προσωπική συνάντηση. Νομίζω ότι ο συνδυασμός του ότι η φωνή μου ακουγόταν θηλυκή και νεανική ήταν ο λόγος που κανείς δεν με πήρε αρκετά σοβαρά ώστε να σκεφτεί ότι αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία για αυτούς.

Τώρα, όταν μπαίνεις στο taproom μου στις τέσσερις η ώρα την Παρασκευή, θα είναι ένα ολόκληρο μπαρ γεμάτο γυναίκες που τελειώνουν τη μέρα τους στους υπολογιστές τους. Είναι πραγματικά σπάνιο να το δεις αυτό.

Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε έναν εξαιρετικά φιλόξενο χώρο, όπου οι γυναίκες αισθάνονται ότι συμπεριλαμβάνονται. Μας λένε συνέχεια ότι καταλαβαίνουν ότι αυτός ο χώρος σχεδιάστηκε από γυναίκα. Οι πελάτες μας συχνά μας λένε ότι τους αρέσει αυτό που κάνουμε, ότι καλύπτουμε ένα κενό και ότι τους αρέσει η συμμετοχικότητα.

Ο επαγγελματικός μου στόχος ήταν να γίνω η αγαπημένη μπύρα των γυναικών. Αλλά τελικά, ελπίζω ότι δεν χρειάζεται καν να έχουμε τόσο δυνατό μάρκετινγκ, επειδή οι γυναίκες αισθάνονται ήδη ότι συμπεριλαμβάνονται και η μπύρα απλώς γίνεται ένα πιο ισότιμο ποτό».

Πηγή: Huffpost | Κεντρική φωτογραφία θέματος: krombacher | tenor



Περισσότερα Εδω

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ