21.7 C
Volos
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Το 100% ηλεκτρικό CUPRA Tavascan ταξιδεύει στη Lapland

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Γεωργιάδης: Δεν θα εκδώσω την απόφαση για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση

Ένα βήμα πίσω κάνει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης,...

Πολύ υψηλός κίνδυνος φωτιάς στη νησιωτική Ελλάδα

Συναγερμός σε σε μεγάλο μέρος της νησιωτικής Ελλάδας για...

Τι λένε τα ζώδια για σήμερα Σάββατο 27 Ιουλίου 2024

Διαβάστε αναλυτικά τι προβλέπουν τα ζώδια για σας για σήμερα...

Καρλ-Χάιντς Καμπ: Η Ουκρανία είναι η πρώτη πρόκληση για το ΝΑΤΟ

Η Ουκρανία, η ενίσχυση της αποτροπής και της άμυνας,...

Η Lapland είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλα τα νέα μοντέλα της CUPRA πριν αυτά λανσαριστούν στην αγορά, προκειμένου να επιδοθούν σε ακραία τεστ και να διασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση.

Το τελευταίο μοντέλο που βρέθηκε στους παγωμένους δρόμους της Β. Ευρώπης ήταν το CUPRA Tavascan, με οδηγό πίσω από το τιμόνι τον Lucas di Grassi. O πρεσβευτής της CUPRA ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί κανείς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της CUPRA σε παγωμένες επιφάνειες και χιονισμένες διαδρομές.

Τα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουν τόσο το CUPRA Tavascan όσο και o Di Grassi ήταν το κρύο, ο αέρας, το χιόνι και ο πάγος. Μια εντελώς απολαυστική πρόκληση: «Έχω οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα σε ακραίες, παγωμένες συνθήκες.»

Ήταν μία πρόσκληση, την οποία δεν δίστασε να αποδεχτεί ενώ ήταν η πρώτη του φορά πίσω από το τιμόνι του CUPRA Tavascan. H εμπειρία του ήταν σημαντική για το χειμωνιάτικο αυτό τεστ.

Το CUPRA Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από -35ºC. Οι αδυσώπητες συνθήκες έκαναν τους μηχανικούς της CUPRA να δουν μέχρι που μπορεί να φτάσει το 100% ηλεκτρικό SUV, ενώ βοηθήθηκαν επίσης από τον Lucas di Grassi να ολοκληρώσουν αρκετά τεστ, ξεκινώντας με τη δοκιμή φρένων, συνδυάζοντας μια ασφάλτινη και παγωμένη επιφάνεια, όπου αξιολόγησαν το κράτημα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

«Σε τέτοιες συνθήκες μπορείς να καταλάβεις τη συμπεριφορά, το κράτημα του αυτοκινήτου και πως αυτό ανταποκρίνεται» είπε ο Di Grassi.

Περισσότεροι από 100 CUPRA R&D μηχανικοί ανταπεξέρχονται σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία να συμπληρώσουν πάνω από 1,000 ώρες δοκιμών, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Αντιπρόεδρος R&D, Dr. Werner Tietz, όπου είχε έρθει ο ίδιος να επιβλέψει την εξέλιξη του CUPRA Tavascan. «Για εμάς είναι σημαντικό το αυτοκίνητο να προσφέρει αρκετή ροπή και ισχύ έτσι ώστε να είναι απολαυστικό όταν το οδηγείς.

Για αυτό τον λόγο τα τεστ αυτά είναι πολύ χρήσιμα, ανάμεσα σε άλλα πράγματα, για να δεις και να προσαρμόσεις συστήματα όπως το ESC σε χαμηλές συνθήκες πρόσφυσης». To αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε εκατοντάδες απαιτητικά τεστ, όπως αυτό της αντοχής, όπου πρέπει να καλύψει 30,000χλμ, μέρα νύχτα, για να φανεί η συμπεριφορά του σε διαφορετικές επιφάνειες και να αξιοποιηθεί η απόδοσή του.

Ο Lucas di Grassi ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με την οδηγική αυτή εμπειρία για πρώτη φορά σε πάγο και χιόνι. Αυτό που πραγματικά ξεχώρισε ήταν η αίσθηση του ηλεκτρικού SUV σε παγωμένες διαδρομές, «η ανταπόκριση του αυτοκινήτου ήταν μοναδική. Μου αρέσει πολύ το CUPRA Tavascan! Είναι ένα ελεγχόμενο, ακριβές και φανταστικό αυτοκίνητο», δήλωσε.

To άρθρο Το 100% ηλεκτρικό CUPRA Tavascan ταξιδεύει στη Lapland δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Περισσότερα Εδω

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ